onsdag 11 februari 2009

POLIS POLIS POTATISGRIS!!!

Efter ett antal berättigade påhopp får jag väl be om ursäkt för att min blogg varit död sedan årsskiftet. Har väl inget annat att skylla på än livet i allmänhet och bristande inspiration. Nu är jag här igen i alla fall.

Inspirationen jag hittat är dessa jävla halvnazister som glider omkring i våra statligt finansierade polisbilar. När de dessutom har stöd från en korrupt utredningssektion som lägger ner rasistiska ärenden efter fyra dagar så är jag färdig att kräkas. Som ni alla förstår syftar jag till kravallerna i Rosengård där polisen i sitt eget bevismaterial helt ogenerat presenterar en video där de kallar boende i Rosengård för apajävlar, svartskallar och annat begåvat. Den enda tröst som finns att finna är Leif GW Perssons reaktion där han nu valt att överklaga beslutet om nedläggningen av utredningen av de rasistiska poliserna.

Många vill nog tro att detta är ett undantag när polisen uppträder öppet rasistiskt men jag kan garantera att så inte är fallet. Istället kan jag redovisa flera fall där polisen myser och umgås med rasistiska församlingar vid demonstrationer men samtidigt misshandlar och förolämpar vänsterungdomar och ungdomar med utländsk härkomst. Senast jag såg detta var i valrörelsen 2006 i Sollentuna då polisen hade ett trivsamt umgänge med NSF. Nu kan ju vissa säga att poliser bara är människor och det gäller inte alla och så vidare. Det är förvisso också sant men har vi inte högre krav på vår poliskår så är det här landet snart inte längre en demokrati. Med hjälp av FRA-Lagar och annat kan ju våra små uniformsfascister snart hjälpa sina vänner att spåra upp och trakasera oliktänkande.

Hela historien blir ju inte bättre av att nått jävla stolpskott till åklagare vill märka en 15-åring för livet bara för att han sagt nöff-nöff till Konstaplarna Kling & Klang. Det finns uppenbarligen inga nyanser i dagens Sverige, och därför väljer också jag att i detta inlägg vara fullständigt onyanserad. Om dessa rastistiska poliser går fria och inga ansvariga får sparken samtidigt som en snorunge fälls för att han sagt nöff-nöff så är det nog dags att inta gator och torg.

Inga kommentarer: