fredag 7 maj 2010

Våga satsa


Jag blir så innerligt trött när jag hör besvikelsen bland ungdomarna i våra förorter. Johan du bara pratar, vi gillar inte att prata här utan det ska hända nåt. Ja sorry kids ganska ofta känns det precis som om jag bara pratar. Men det är starka krafter som inte förstår, eller inte vill förstå.

Or maybe it´s nobodys fault but mine?

Vill därför tacka ungdomarna i Husby i synnerhet och på hela Järva i allmänhet. Tack för att jag fått spela en liten roll i utkanten när ni byggt er organisation www.megafonen.com . Det får mig att känna hopp inför framtiden om att allt mitt pratande kan få vara med och bidra till något. Tack också till alla medarbetare på www.dinlokaltidning.se som gör allt för att skrika ut sin åsikt. Ett ännu större tack till Janne Hanspers på Hyresgästföreningen för att du alltid jobbar med hjärtat och nervtrådarna utanpå kroppen.... You create belive!!!

Inga kommentarer: